Με το που μπήκε ο Οκτώβρης αρχίσαμε να μιλάμε για το φθινόπωρο. Οι αφορμές πολλές: Τα κιτρινισμένα φύλλα που βρήκαν τα παιδιά στην εξοχή και μας τα έφεραν στο σχολείο, τα σαλιγκάρια που ξύπνησαν από τη βροχούλα, μια ξαφνική βροχή…Καλωσορίσαμε το φθινόπωρο μέσα από το ποίημα της Μάρως Λοίζου «Δε μ” ακούς» που είναι γεμάτο από φθινοπωρινές εικόνες. Τα παιδιά ζωντάνεψαν τις όμορφες εικόνες του ποιήματος και έφεραν ένα σωρό φθινοπωρινά καλούδια για να εμπλουτίσουμε τη γωνιά του φθινοπώρου.
Μιλήσαμε για τις αλλαγές στη φύση το φθινόπωρο, τις προετοιμασίες των ανθρώπων για να το υποδεχτούν και γνωρίσαμε τους θησαυρούς του: τα νόστιμα φρούτα, τα πρωτοβρόχια, τη σπορά. Ακόμα μιλήσαμε για τα χρώματα του φθινοπώρου, τον κύκλο του νερού, την αποδημία. Κάναμε ομαδοποιήσεις- ταξινομήσεις (φύλλα μικρά, φύλλα μεγάλα, φύλλα πράσινα, φύλλα κίτρινα, φύλλα καφέ), τις έννοια πάνω- κάτω, μέσα- έξω, την έννοια του μισού και του ολόκληρου.
Κάναμε τυπώματα, φρουτοαινίγματα, πολλές φθινοπωρινές κατασκευές, μάθαμε τραγούδια, ακούσαμε μουσικά κομμάτια και αναλύσαμε φθινοπωρινά παραμύθια.
Μάθαμε το Φ του φθινοπώρου, το Ν του νερού και το Σ του σαλιγκαριού και μιλήσαμε για τις ιδιότητες και τον κύκλο του νερού.