Μία από τις ρουτίνες του σχολείου -καθημερινές επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες- είναι το ημερολόγιο. Κάθε πρωί φτιάχνουμε το ημερολόγιο της τάξης μας και λέμε την ημέρα, την ημερομηνία, το χρόνο, την εποχή και τον καιρό. Είναι πολύ σημαντικό το ημερολόγιο της τάξης γιατί τα παιδιά μέσα από αυτή τη διαδικασία αντιλαμβάνονται την έννοια του χρόνου και τις χωροχρονικές έννοιες χθες, σήμερα, αύριο καθώς και την έννοια των αριθμών. Επίσης εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τις μέρες της εβδομάδος,μάθαμε τα ονόματά τους και τις βάλαμε στη σειρά.
Ακούσαμε, δραματοποιήσαμε και μάθαμε τραγούδια για τις μέρες.
Έπειτα μιλήσαμε για τον κύριο Μπερδεμένο, ο οποίος μπέρδευε τις δραστηριότητες που είχε να κάνει κάθε βδομάδα με αποτέλεσμα κάθε μέρα να πηγαίνει σε λάθος δουλειά. Τα παιδιά του πρότειναν να φτιάξει ένα ημερολόγιο για να μην μπερδεύεται κι έπειτα μας μίλησαν για τις καθημερινές τους δραστηριότητες και τις ζωγράφισαν.
Με αφορμή τις χρωματιστές μέρες π.χ. Η Δευτέρα με το κόκκινο φόρεμα, αρχίσαμε να μιλάμε για τα χρώματα. Το παραμύθι με τα χρώματα μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τα χρώματα του ουράνιου τόξου αλλά και για το πως θα ήταν ο κόσμος μας αν όλα γύρω μας ήταν ασπρόμαυρα. Κι αφού διαβάσαμε το παραμύθι, το αναλύσαμε και το δραματοποιήσαμε, χωριστήκαμε σε χρωματιστές ομάδες και παίξαμε ένα θεατρικό παιχνίδι όλο χρώματα.
Παίξαμε πολλά παιχνίδια που είχαν ως στόχο την αναγνώριση των χρωμάτων και την εμπέδωσή τους, κάναμε μίξεις χρωμάτων και πολλές εργασίες.